Pcland Online Kosár tartalma: 0 tétel: 0,- Ft
Menü
Bejelentkezés
Információs menüpontok
menuTermékek
 

Ingyenes kiszállítás 10.000 Ft-tól Foxpost automatákba, 15.000 Ft-tól Pick-pack pontokra!
A házhozszállítás díja 1.990 Ft vidékre és 1.270 Ft Budapestre.

Jótállás/garancia

Jótállási feltételek

Általános feltételek:
Jótállási igényt az a fogyasztó érvényesíthet, aki a termékkel és érvényes, a PCland Online Kft. által kibocsájtott jótállási jeggyel rendelkezik és a jótállási jegyen a termék neve mellett lévő ,külön garancialevél” rublika üres.

A fogyasztó jogosult a gyári (az adott márka fejlécével ellátott) jótállási jeggyel vásárolt terméket garanciális ügyintézését is a PCland Online Kft. bevonásával intézni, ez azonban várhatóan hosszabb időt vesz igénybe, mintha a fogyasztó közvetlenül a gyártó garanciális csatornáit veszi igénybe.

A terméken tárolt adatok, programok, beállítások megõrzése, mentése a fogyasztó feladata. A PCland Online Kft. nem felel semmilyen kárért, elmaradt haszonért, ami az adatvesztésből, vagy adatsérülésből, továbbá annak közvetlen, vagy közvetett következményéből származik, vagy visszavezethető arra, akkor sem, ha ezek az elvégzett jótállási intézkedésre visszavezethető okból következtek be.

A jótállás semmilyen körülmények között nem kötelezi a PCland Online Kft.-t cseretermék biztosítására a jótállási ügyintézés időtartamára és erre a Pcland Online Kft. nem vállal semmilyen kötelezettséget.

A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a hiba közlésének napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta; csere esetén a jótállási idő újraindul.

A jótállási igény érvényesítését kizáró okok

Nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe az alábbi okokra visszavezethető hibák és azok elhárítása:
  • nem rendeltetésszerű használat
  • szakszerűtlen karbantartás vagy változtatás
  • a termék specifikációtól eltérő üzemeltetés
  • helytelen tárolás
  • iparszerû igénybevétel
  • külső tényező pl.: folyadék, áramingadozás, vis majornak tulajdonítható okok
  • elemi kár
  • bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem az általunk (vagy a gyártó által) elismert szervizpartner végez el.
Jótállási igény nem érvényesíthető, ha a termék vagy a jótállási jegy érvénytelen vagy azonosításra alkalmatlan adatokat tartalmaz, vagy a termék gyári száma nem olvasható, vagy megrongálódott, vagy hiányzik.

Ha a termék súlya nem haladja meg a nettó 10kg-ot, a termék üzletünkbe való eljutatásának a költsége a fogyasztót terheli. A fogyasztó a terméket, partnerünkkel a 24H Futárszolgálati Kft.-vel is eljuttathatja üzletükbe. Ezt a szolgáltatást a fogyasztó a jótállási igény lejelentéskor igényelheti meg. A szolgáltatás díja: Budapestről 1.270,- Ft(ÁFA-val), vidékről 2.540,- Ft(ÁFA-val).

Amennyiben a fogyasztó futárszolgálattal küldi a terméket, gondosan csomagolja be (lehetőleg karton dobozba vagy védőfóliás borítékba, ezzel csökkentve az esetleges fizikai sérülés lehetőségét), mellékelje a jótállási jegyet és a pontos hibalírását.
A szállítás közben bekövetkezett sérülésekért felelősséget nem vállalunk!

Jótállási ügyintézés menete, normál garanciális ügyintézés

  1. A fogyasztó a lejelenti a jótállási igényét
  2. Eljuttatja üzletünkbe a terméket, kiegészítőivel együtt, a jótállási jegyet, a számlát, vagy annak másolatát és a hiba pontos leírását.
  3. Amennyiben a termék megfelel a fent leírt jótállási feltételeknek, kollégánk átveszi a terméket jótállási ügyintézésre. Az átvételkor kollégáink egy szervizjegyet állít ki az átvételről, később azzal veheti át a javított, cserélt, jóváírt termékét.
  4. A hibás terméket minden esetben a forgalmazó szervizében bevizsgáltatjuk.
  5. Ha a bevizsgálás tanúbizonysággal szolgál a termék hibásságát illetően az alábbi lehetőségek állnak fenn:
    1. A szerviz megjavítja a terméket és a fogyasztó visszakapja az eredeti készülékét megjavítva.
    2. Ha a termék javításra nem alkalmas, egy új terméket kap a fogyasztó, ami ugyanolyan, mint az eredeti termék
    3. Ha az eredeti termék nem beszerezhető, a fogyasztó ajánlatot kap egy legalább az eredeti termékkel megegyező vagy jobb specifikációjú termékre.
  6. Értesítjük a fogyasztót valamely elérhetőségén.
  7. A fogyasztó szervízjegy átadása után átveszi a terméket.

Jótállási ügyintézés menete, 72 órás garanciális ügyintézés

Az átvételtől számított 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén termékcsere illeti meg a vásárlót,amennyiben átvételtől számított 3 munkanapon belül be is jelenti a meghibásodás tényét. Ilyenkor még mindegy, hogy gyártói, vagy pclandos jótállási jegye van, minden esetben hozzánk kell fordulnia.

Klikkeljen a Jótállási igény lejelentése gombra és töltse ki az űrlapot!
  1. A fogyasztó a lejelenti a jótállási igényét
  2. Eljuttatja üzletünkbe a terméket, eredeti csomagolásában, kiegészítőivel együtt, a jótállási jegyet, a számlát, vagy annak másolatát és a hiba pontos leírását.
  3. Amennyiben a termék megfelel a fent leírt jótállási feltételeknek, kollégánk átveszi a terméket jótállási ügyintézésre. Az átvételkor kollégáink egy szervizjegyet állít ki az átvételről, később azzal veheti át a javított, cserélt, jóváírt termékét.
  4. A hibás terméket minden esetben a forgalmazó szervizében bevizsgáltatjuk.
  5. Ha a bevizsgálás tanúbizonysággal szolgál a termék hibásságát illetően, a terméket egy új termékre cseréljük. Ha a termék nem beszerezhető, a termék árát az ide vonatkozó érvényes jogszabály szerint visszatérítjük, vagy a termék árát teljes egészében levásárolhatja a fogyasztó.
  6. Értesítjük a fogyasztót valamely elérhetőségén.
  7. A fogyasztó szervízjegy átadása után átveszi a terméket.

Jótállási igény lejelentése (csak Pcland fejléces jótállási jeggyel)

Azon termékhez, melyekhez PCland Online fejléces jótállási jegyet adtunk és a termék mellett a „külön garancialevél” rublika üres, vagy a terméket 3 munkanapon belül vásárolta, azokat itt kell lejelentenie és üzletünkbe eljuttatnia.

lejelentő adatai
termék adatok
leadás módja
10 kg súly alatti termékek esetén a visszaszállítás díja a vásárlót terheli.
Bejelentkezés
Telefonos elérhetőségeink:
(nyitvatartási időben: H-P 10-18 között)
telefonos elérhetőségeink
Kosár tartalma
Összesen: 0 tétel: 0,- Ft
Ország boltja 2014 - minőségi díj első helyezés
Megbízható Bolt 2015
Pcland Online Blog
Mastercard

Cofidis Online Áruhitel
foxpost csomagpontok

MC CERT ISO 9001