Pcland Online Kosár tartalma: 0 tétel: 0,- Ft
Menü
Bejelentkezés
Információs menüpontok
menuTermékek
 

Ingyenes kiszállítás 10.000 Ft-tól Foxpost automatákba, 15.000 Ft-tól Pick-pack pontokra!
A házhozszállítás díja 1.990 Ft vidékre és 1.270 Ft Budapestre.

Általános tudnivalók:


Online Áruházunk jelen szerződési feltételei a Pcland Online Kft. és a vele szerződéses kapcsolatot létesítő ügyfél között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdésekben az internetes vásárlásra és az ezzel kapcsolatos tevékenységre vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok, hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is vonatkoznak.

Az internetes (online) vásárlás a távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződéskötésre a kereskedő és a fogyasztó egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor. A fogyasztó az eladó (a szolgáltató) által üzemeltetett internetes áruházban (más néven webáruház, webshop, online shop, e-üzlet) virtuális módon, az egérrel történő kattintások vagy e-mail útján rendeli meg a kiválasztott terméket. A virtuális bevásárlás folyamata magában foglalja a honlapon megjelenített árukatalógusban való böngészést, a termékek kiválasztását és kosárba helyezését, a kosár tartalmának frissítését és törlését, a teljesítési és szállítási feltételek kiválasztását, a pénztárban való fizetést, a megrendelés leadását, valamint a szolgáltatótól a megrendelésre küldött visszaigazolást is.

A fogyasztó és a fogyasztói szerződés fogalma

A Fgytv. 2. §-ának a) pontja szerint fogyasztó az az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Ptk. 8:1. §. (1) bekezdésének 3. pont alapján fogyasztónak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül.

A fogyasztói szerződés az a szerződés, amely fogyasztó és olyan személy (jelen esetben Pcland Online Kft.) között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet meghatározása alapján távollévők között kötött szerződés az olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Tekintettel arra, hogy a Kormányrendelet és a GKM rendelet tárgyi hatálya egyaránt a fogyasztói szerződésekre terjed ki, így az ezen jogszabályokban foglalt, az eladókat és vállalkozásokat terhelő kötelezettségekre a Ptk. szerinti fogyasztói fogalomba tartozó jogalanyok hivatkozhatnak.

Online Áruházunk jelen szerződési feltételei elfogadásának minősül, ha az ügyfél árut rendel meg vagy szolgáltatásainkat igénybe veszi.

A Pcland Online Kft. fenntartja a jogot, hogy a szerződéses feltételeket részben vagy egészben bármikor módosítsa. Erre tekintettel azt tanácsoljuk, hogy a jelen oldalakat időről-időre tanulmányozza át, hogy mindig időszerű, Önre kötelező erejű információk birtokában legyen.

Szolgáltató adatai:


Pcland Online Kft.

1135 Budapest, Jász utca 71.
Adószám:12526879-2-41
csomagküldő e.sz.: C/002 420/2004.
cégjegyzékszám: Cg. 01-09-690882
Bankszámlaszám:10401213-50526765-78721001
SWIFT-kód: OKHBHUHB
IBAN: HU60 1040 1213 5052 6765 7872 1001
adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-57330/2012.
Nyilvántartást vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Felügyeleti szerveink:

1. Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Jegyzője
Cím: 1139 Budapest, Béke tér 1.
Telefon: 452-4178 Fax: 350-6023 E-mail: jegyzo@bp13.hu
http://www.budapest13.hu/onkormanyzat/hivatal/jegyzo

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján Fogyasztóvédelmi hatóságként közigazgatási hatósági ügyekben az alábbi szervek járnak el:

  1.     fővárosi és megyei kormányhivatal járási (fővárosi kerületi) hivatala
  2.    a fővárosi és megyei kormányhivatal megyeszékhely szerinti járási (fővárosi kerületi) hivatalát (a továbbiakban: megyeszékhely szerinti járási hivatal),

A megyeszékhely szerinti járási hivatal illetékessége fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben a megye egész területére terjed ki.

A megyeszékhely szerinti járási hivatal feladatait

  1.     Pest megyében a Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala,
  2.    a fővárosban Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatala

látja el.

Közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A fogyasztók 2017. január 01-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

 

 

Budapest Főváros Kormányhivatala V. kerületi Járási Hivatala

Fogyasztóvédelmi Főosztály

Főosztályvezető: Dr. Bobál Pál

Osztályvezető:      Selmeci Zsuzsanna

Cím                   1052 Budapest, Városház u.7.

E-mail              fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Telefon            +36 1 450-2598

Illetékesség    Budapest

 

Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala

Fogyasztóvédelmi Főosztály

Osztályvezető: dr. Helembai Szilvia

Cím: 1135 Budapest, Lehel u. 43-47.

Levelezési cím 1399 Budapest, Pf. 661.

Telefon            (1) 236-3937

E-mail              fogyved@pest.gov.hu

 

Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. kerületi Járási Hivatala

Járás vezetője: dr. Bódi-Dancs Anita

Cím: 1139 Budapest, Pap Károly utca 4-6.

Telefonszám: +36 1 896-5302 Fax: +36 1 237 4827

E-mail: titkarsag@13kh.bfkh.gov.hu

Ügyfélfogadás: Szerdánként 9.00-12.00-ig előre egyeztetve.

Járás illetékességi területe: Budapest XIII. kerület

 

Online Áruházunkban történő megrendelés elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszközzel (telefon, fax) tett címzett nyilatkozat útján nem írásban létrejövő szerződéskötésnek minősül. Az Online Áruházunk a megkötött szerződést iktatja a megrendelés száma alapján, mely utólag hozzáférhető.

Megrendelést a fentieken kívül az ügyfél személyesen is leadhat a Pcland Online Kft. székhelyén, 1135 Budapest, Jász utca 71.

Aktuális áraink www.pcland.hu áruházban feltüntetett árak, a vásárlás pedig megrendelés leadása esetén lehetséges.

Az áruátvétel a Pcland Online Kft. székhelyén, Pick-Pack ponton, FOXPOST, vagy WEBOX automatákból vagy kiszállítással történik.

Megrendelést minden naptári év decemberében kizárólag az interneten keresztül fogadunk.

A Készletinformációkat a termék oldalán tüntetjük fel.

A kosár alatt feltüntetett határidők beszállítóink és saját készletünk információin, valamint beszerzéseink időpontján alapulnak, és mindig aktuálisak (99,5%).

Házhozszállítás esetén 1 munkanap, vidéki pick-pack pont esetén 2 munkanap, webox automatából való átvétel esetén 1 munkanap hozzáadódik az üzletünkben történő átvétel esetére kiírt határidőhöz. Amennyiben PC konfigurációt rendel, a szerelés + 1 nappal kitolhatja a szállítást.

Összeszerelés:


A kosárba dobott alkatrészek kompatibilitását kérésére ellenőrizzük, Br. 3.810,- Ft( 3.000,- Ft +Áfa) díj fejében konfigurációt építünk, amennyiben a "Megrendelés" oldalon bejelöli a - Kérem a megrendelt tételek összeszerelését, aminek a díja 3.810,- Ft (3.000,- Ft+ÁFA /konfiguráció). - melletti mezőt.

Vásárlás menete:


0. Webáruházunkban továbbra is lehetősége van vendégként, regisztráció nélkül vásárolni, de természetesen azt is szívesen vesszük, ha regisztrál oldalunkon. Ez esetben egy felhasználó akár több különböző számlázási adatot is tud menteni és különböző átvételi illetve fizetési módokat, kiszállítási címeket is megjelölhet.

1. A baloldali menü, vagy keresőnk segítségével keresse meg az Önt érdeklő termékcsoportot!

2. Ha megtalálta azt a terméket, melyet megvásárolna, nyomja meg az ára mellett lévő "Kosár" ikont! (ha több darabot vásárolna, először módosítsa, írja át a darabszámot a szükséges mennyiségre.)

3. A felső, kosár feliratú gombra kattintva, a kosár oldalon mindig áttekintheti, illetve módosíthatja kosarának tartalmát.

4. A felső, megrendelés feliratú gombra kattintva, a megrendelés oldalon áttekintheti rendelési listáját.

5.a. Ha minden szükséges terméket berakott a kosárba, nyomja meg a "Megrendelés feladása" gombot. Ez után döntse el, hogy az alapesetként felajánlott, vendégként, "Megrendelés regisztráció nélkül" lehetőséget, vagy "Regisztráció/Bejelentkezés" opciót választja.

5.b. Adja meg a szükséges információkat, szükség esetén töltse ki a megjegyzés rovatot. Mindenképp olyan email címet adjon meg, melyet rendszeresen olvas. Megrendelése online leadásával Ön elfogadja, hogy a Pcland Online Kft. a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, vagy más vonatkozó jogszabály által előírt tájékoztatási kötelezettségét a megrendeléskor megadott email címre küldött elektronikus levéllel teljesíti.

6. A Kész! A megállapodást elfogadom és a termékeket megrendelem. gomb segítségével elküldheti megrendelését.

7. A rendelés sikeres elküldéséről a Köszönjük megrendelését! címsorú képernyő megjelenése tájékoztatja.

8. Miután megkaptuk megrendelését, a következők történnek:

8.a. A megrendeléseket munkanapokon a tőlünk telhető leggyorsabban feldolgozzuk.

8.b. Legkésőbb a megrendelést követő első munkanapon (munkanapokon 17:30 előtt leadott rendelés esetén aznap, és utána az átvétel napjáig) a következő tartalmú levelet küldjük ki: visszaigazolás minta

8.c. Amennyiben a visszaigazoló levélben a "beszállítónk visszaigazolta" oszlopban minden megrendelt termék esetén "IGEN" felírat szerepel, megrendelését teljesíteni tudjuk, Ön (vagy az Ön által képviselt szervezet) és a Pcland Online Kft. között, az adott termékekre, az ott szereplő darabszámban és áron, a kiválasztott kiegészítő szolgáltatásokkal, átvételi és fizetési feltételekkel létrejött a szerződés.

A www.pcland.hu internet oldalon megjelenő WebShop igénybevételével történő megrendelés kizárólag elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszközzel tett címzett nyilatkozat útján nem írásban létrejövő szerződéskötésnek minősül. A Pcland Online Kft a megkötött szerződést iktatja a megrendelés száma alapján, mely utólag hozzáférhető.

A szerződéskötés magyar nyelven történik.

8.d. Amennyiben előreutalást választott, emailben elküldjük önnek az átutaláshoz szükséges pro-forma-számlát és banki adatainkat. Előreutalás esetén, ha az áru saját raktárunkban nincs készleten, a beszállítást a nagykereskedőtől akkor kezdjük meg, amikor a vételár bankszámlánkon jóváírásra került. Tehát, ha a pro-forma-számla megkapása után nem utal azonnal, az átvételi időpont eltérhet a weboldalon a termék mellett feltüntetett dátumtól.

8.e. A terméket vagy termékeket beszállítjuk üzletünkbe, miután mindet visszaigazolta beszállítónk, beszállítóink.

Nem visszaigazolt termékekre törlési, módosítási igényét (ha ilyen van, (és nem szeretne várakozni) kérnénk, másnap reggel 8 óráig szíveskedjék a levélre válaszolva az info@pcland.hu emailcímre eljuttatni.

8.f. Telefonon értesítjük, amint rendelését szállításra, bolti átvételre előkészítettük.

A megrendelt termékek üzletünkben történő átadása illetve a kiszállítás ezután lehetséges. Tehát a kiszállítás előtt mindenkit felhívunk, egyeztetjük még egyszer az adatokat.

A teljes átfutás általában 1-3 nap, konfigurációk esetében 2-5 nap.

8.g. A teljesítéskor minden esetben Áfás számlát állítunk ki.
A számlát alapesetben magyar, illetve kérésre angol nyelven állítjuk ki.

Rendelés érvényessége:


Rendelését 5 munkanap elteltével inaktiváljuk, amennyiben Önt a rendeléskor megadott elérhetőségein több próbálkozás után sem érjük el.

Amennyiben a megrendelt termék több héten keresztül sem kerül lefoglalásra, beszállításra áruhiány miatt, emailben vagy telefonon keresni fogjuk Önt, hogy egyeztessük a továbbiakat.

Rendelés lemondása, 14 napos elállás:


Rendelését a lemondas@pcland.hu emailcímen mondhatja le.

Online vásárlás esetén Önt, amennyiben, mint vásárló, a PTK szerint FOGYASZTÓnak minősül, megilleti a 14 napos elállás joga a következő kormányrendelet alapján.

Az elállást nem kell megindokolni.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (Pcland Online Kft. 1135 Budapest Jász Utca 71. tel: 06-21/381-39-80 fax: 06-1/700-20-30 elektronikus levélcím: info@pcland.hu).

Elállási nyilatkozat minta

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a Pcland Online Kft székhelyére. (1135, Budapest, Jász utca 71.)

Elállás esetén a termék telephelyünkre (1135 Budapest, Jász utca 71.) történő visszaszállításának költsége az ügyfelet terheli.

Segítségükre futárt tudunk küldeni aktuális kiszállítási tarifánkon.

Sérült, hiányos terméket nem veszünk vissza.

Ha ön nem a legkevésbé költséges, a szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választja, elállás esetén az ebből eredő többletköltséget nem vagyunk kötelesek megtéríteni.

Ha ön szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Pcland Online Kft. ésszerű költségeit.

Elállás esetén a Pcland Online Kft. követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek - ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és az gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Visszavásárláskor a megvásárolt termékek ellenértékét az eredeti fizetési módnak megfelelően (a bejelentéstől számított maximum 14 napon belül) rendezzük.

Mikor nem állhat el a fogyasztó a vásárlástól?

A 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29. paragrafusa alapján a többi között a következő esetekben nem élhet a fogyasztó az elállás jogával:

a) A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

c) Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

e) Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

h) Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

m) A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát. (2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

Panaszkezelés:


Amennyiben a vásárlás során bármilyen problémája, panasza lenne, azt a következő módokon hozhatja tudomásunkra:

1. Emailben, a következő címekre írt elektronikus levélben: reklamacio@pcland.hu, garancia@pcland.hu, info@pcland.hu

2. Postai levélben, a 1135, Budapest, Jász utca 71. Pcland Online Kft. címre küldve. (Lehetőség szerint ajánlott levélben adja fel, hogy biztosan megkapjuk!)

3. Telefaxon: 06-1-700-20-30 számunkon.

4. Személyesen, nyitvatartási időben, a 1135, Budapest, Jász utca 71. címen található üzletünkben.

5. Telefonon: 06-21-381-3980; 06-21-381-3981, 06-21-381-3977 számainkon, nyitvatartási időben.

Emailben, faxon, vagy postai levélben érkezett panaszát a lehető legrövidebb időn belül, de mindenképpen a jogszabályban előírt 30 napon belül kivizsgáljuk, érdemben megválaszoljuk és amennyiben panaszát nem tartjuk jogosnak, álláspontunkat meg is indokoljuk.

A személyesen, vagy telefonon közölt panaszt megkíséreljük azonnal kivizsgálni és amennyiben az nem orvosolható azonnal, arról jegyzőkönyvet veszünk fel, majd 30 napon belül érdemben megválaszoljuk.

Jogérvényesítés, vitarendezés, reklamáció:


Amennyiben termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, vagy ügyintézésünkkel kapcsolatban olyan problémája van, melyet cégünkkel közvetlenül nem sikerül az önnek megfelelő módon megoldani, lehetősége van a vevő székhelye szerint illetékes Bírósághoz, vagy a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető testülethez fordulni. Az eljárás ingyenes. A testület pontos neve és elérhetőségei a következők:

http://www.bekeltet.hu/6-Elerhetoseg

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Iratleadási időpontok:
hétfő: 8.30-16.30
kedd: 8.30-16.30
szerda: 8.30-16.30
csütörtök: 8.30-18.00
péntek: 8.30-13.30

Tanácsadási időpontok:
hétfő: 12.30-16.30
szerda: 12.30-16.30

Online vitarendezés:

Amennyiben ön valamely EU-tagállam lakója és problémája van valamely megvásárolt termékünkkel, vagy igénybe vett szolgáltatásukkal kapcsolatban, lehetősége van az online vitarendezést választani ezen a honlapon keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU Ez egy ingyenes, bíróságon kívüli lehetőség.


A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre, azonban természetesen mindent megteszünk, hogy minden, a működésünket érintő jogszabályt a legteljesebb mértékben, a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva alkalmazzunk.

Adatvédelmi nyilatkozat:


A Pcland Online Kft. fontosnak tartja vásárlói adatainak biztonságos, és diszkrét kezelését. Ezért készítettük el az adatvédelmi politikánkat, amely biztosítja ügyfeleinket arról, hogy adataikat biztonságban kezeljük. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél Pcland Online Kft. alvállalkozójaként működik (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók az Pcland Online Kft. által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Az Ön személyes adatainak védelme a Pcland Online Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Tárhelyszolgáltató neve, székhelye és email címe:
Net-Tech Consulting Kft. Iroda: 1193. Budapest Üllői út 266. Remíz irodaház tetőtér ugyfelszolgalat@net-tech.hu 

1. A rendeléskor megadott adatok

A rendeléskor megadott adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). kizárólag a megrendelések pontos teljesítése érdekében kérjük és tároljuk (offline), számlázó rendszerünkben. Ügyfélszolgálatunk az Ön adatait arra használja, hogy szükség esetén felvegye Önnel a kapcsolatot, és teljesítse a megrendeléseket.

2. A megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatás

A Pcland Online Áruház vásárlóit a pontos és gyors tájékoztatás érdekében a következő formában tájékoztatja: e-mail, telefon, vagy SMS segítségével.

3. Az adatok számlázó rendszerünkből való törlése

A Pcland Online Kft. lehetővé teszi vásárlói számára adatainak számlázó rendszerünkből való törlését. Ehhez kérjük, küldjön egy e-mailt az info@pcland.hu címre, amelyben pontosan feltünteti megadott e-mail címét és nevét.

4. A rendeléskor megadott adatok módosítása

Amennyiben adatai nem egyeznek meg a visszaigazolásban szereplőkkel, kérjük elérhetőségeink valamelyikén jelezze.

5. Hírlevél

A Pcland Online Áruházban történő rendeléskor lehetősége van rá, hogy feliratkozzon a Pcland Online Kft. e-mailben küldött ingyenes hírlevelére, amelyben akciókról, újdonságokról tájékoztatjuk a felhasználókat. A hírlevélre történő előfizetés a későbbiekben bármikor lemondható a hírlevél végén lévő -leiratkozás- gombra kattintva. Kéretlenül a Pcland Online Kft. nem küld hírlevelet felhasználói részére.

6. Adatok továbbítása az arukereso.hu felé

Amennyiben ön webáruházunkba az arukereso.hu oldalról érkezett, felhívjuk figyelmét a következőkre:

A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., adószám: 24868291-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható Bolt Programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

7. Adatok továbbítása  a Google Inc. felé

 
Webáruházunk használatával ön elfogadja, hogy böngészési adatai, személyre szabott retargeting szolgáltatások igénybevétele érdekében továbbításra kerülnek a Google Inc. felé. Amennyiben nem szeretné, hogy az adatok továbbításra kerüljenek, a következő linkre kattintva le tudja tiltani azok továbbítását:http://adpilot.com/index.php?pid=privacy-opt-out
 
 

Házhoz szállítási feltételek:


A szállítást a 24h Kft. végzi a termék beérkezését követő munkanapon.
A termék beérkezésekor felhívjuk és egyeztetjük Önnel a kiszállítás mikor, melyik napszakban megfelelő az Ön számára.

- Budapestre -40kg-ig-Bruttó 1.270,- Ft (1.000,- Ft+27% ÁFA)
- Budapesten kívül (Magyarországon bárhová) -40kg-ig-Bruttó 1.990,- Ft (1.567,- Ft+27% ÁFA)
- 40 kg felett bármely esetben plusz - 1.270,- Ft ( 1.000,- Ft+27% ÁFA) szállítási díjat számítunk fel.- Ha 40 kg feletti tömegű készüléket (hűtőszekrény, mosógép, más nagyobb méretű háztartási eszközt) rendel és NEM tud a futárnak segítséget biztosítani az átvételkor, akkor újabb 1.270,- Ft ( 1.000,- Ft+27% ÁFA) fejében tudunk plusz rakodót biztosítani a sérülésmentes szállításhoz.
Házhozszállítás esetén 500.000,- Ft felett kizárólag előre átutalással lehet fizetni.
Egy címre egy adott napon maximum 1.000.000,- Ft bruttó értékű csomagot tudunk kiküldeni.
A házhozszállítási díj tartalmazza az utánvét díját.

Webox átvétel:


Díjak és tudnivalók

A WEBOX átvételi pontok forgalmas helyeken lévő önkiszolgáló csomag-átadó gépek. A csomagot a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül kiszállítja partnerünk a kiválasztott átvételi pontra. A rendelt terméke(ke)t mobiltelefonja, vagy az email-ben kapott kód segítségével tudja átvenni.
Az automaták NON-STOP üzemelnek, akár éjjel kettőkor is mehet a csomagért, ha akkor ér rá!

Díjak:Az átvételi pontra maximum br. 190.000,- Ft értékhatárig rendelhet terméke(ke)t.

Az átvétel díja:
550.- Ft +27% ÁFA (Bruttó 699.- ft)

Méret:Csomagokat az alábbi méretekben kérhet WEBOX átvételi pontra(magasság X szélesség X mélység):
- 8 X 38X 64 cm
- 19 X 38 X 64 cm
- 41 X 38 X 64 cm.
maximum 25kg súlyú lehet a csomag

Kinek ajánljuk?

Ha Te is unod az otthonücsörgést, a futár kergetését, a sorban állást és adminisztrációt az átvételi pontokon.

Ha megtiltotta a főnök, hogy az irodába rendeld a csomagokat, esetleg jól esne egy kis diszkréció vagy ajándékba lesz és nem akarod, hogy kiderüljön a meglepetés?

Nem gond, itt jön a WEBOX-csomag terminál a képbe!

A WEBOX célja, hogy biztosítsa a hazai vásárlóközönségnek ezt a külföldön már jól bejáratott módját a csomagok átvételének és feladásának. Olyan innovatív és egyedülálló lehetőséget kínál, amivel éves szinten akár napokat spórolhatsz magadnak, ha rendszeres online vásárló vagy! Gondolj csak bele, hogy ezt a megspórolt időt mi mindenre használhatod: több idő jut a családra, barátokra vagy egy jó könyvre, esetleg az edzésre, amit mindig halogattál mondván nincs rá időd!

A Webox rendszerével akár 7 másodperc alatt átveheted a csomagodat a terminálokból. őrület nem igaz? Hét másodperc! Jössz és már mész is! Ha utánvéttel rendeltél, akkor is kevesebb, mint 1 perc az egész! Azért, hogy mindezt kényelmesen megtehesd, forgalmas helyekre tették a terminálokat, oda ahol amúgy is dolgod lenne. Ráadásul időkorlát vagy nyitva tartás nélkül a nap 24 órájában, a hét minden napján, bármikor átveheted a csomagodat!

Próbáld ki, nem fogod megbánni! Nincs más dolgod, mint a webáruházunkban a vásárláskor Webox szállítást kérni. A többi a mi dolgunk!

Átvétel PICK PACK pontnál:


Ha ön üzletünktől távolabb lakik és a futárt sem tudja otthonában, vagy munkahelyén napközben fogadni, vagy a futárköltségnél olcsóbban szeretné lakhelye közelében átvenni a tőlünk rendelt termékeket, akkor lehetősége van arra, hogy megrendelését az országban található több mint 600 Pick Pack pont valamelyikén vegye át.

(Az ajánlat maximum 150.000 Ft bruttó értékre és 20 kilogrammnál, illetve 60x60x50 cm-nél nem nagyobb csomagra vonatkozik.)

A Pick Pack pontokat (klikkelhető lista) a Lapker Zrt. Relay és Inmedio üzleteiben, valamint az OMV, MOL töltőállomásokon, COOP és Players Room üzletekben találja meg.

Mikor kaphatom meg?

Készpénzes vagy bankkártyás fizetés esetén (a kátyaelfogadás lehetőségéről az adott ponton a Pick-Pack pontok listája ad pontos információt.)

Ha budapesti Pick Pack pontra kéri, akkor a legtöbb esetben 2 napon belül ott a termék a kiválasztott átvevőhelyen.

Ha pedig más településen szeretné átvenni az árut, akkor a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül a termékek 98%-a elérhető lesz.

Előre átutalás esetén

Megrendelésének állapotáról napi email visszajelzést küldünk, illetve csomagoláskor kollégánk telefonon is értesíti önt arról, hogy mikor érdemes a csomagért mennie. Amint a csomag a pick-pack pontra érkezett, a szolgáltató SMS-t küld az ön által rendeléskor megadott mobilszámra, hogy tájékoztassa, mehet a termékért.

Mennyibe kerül ez nekem?

1-4999 Ft bruttó kosárérték között 600,- Ft (472,- Ft + ÁFA(27%))

5.000-14.999 Ft bruttó kosárérték között 300,- Ft (236,- Ft + ÁFA (27%))

15.000 - 150.000 Ft bruttó kosárérték között a szolgáltatás ingyenes!

A fizetés készpénzzel vagy bankkártyával (ahol a táblázatban a bankkártyás fizetés mellett x található) átvételkor, a megrendelés online feladásakor online bankkártyával, illetve előreutalással történhet.

(Az ajánlat maximum 150.000 Ft bruttó értékre és 20 kilogrammnál, illetve 60x60x50 cm-nél nem nagyobb csomagra vonatkozik.)

Hogyan rendeljem meg?

A megrendelés során válassza a Pick-pack ponti átvételt az "Átvételi és fizetési lehetőségek" közül.

FOXPOST átvétel:


Díjak és tudnivalók


2015.10.16-tól webáruházunkban egy új szállítási mód: a FOXPOST csomagautomatából történő átvétel is elérhető.

 A jelenleg 51 bevásárlóközpontban és nagyáruházban elérhető rókás automatáknál bankkártyával tudsz fizetni, vagy a csomag értékét már rendeléskor, online bankkártyával, illetve kiküldés előtt, előre átutalással tudod kiegyenlíteni.

 A FOXPOST olyan gyors, vagy talán még gyorsabb, mint egy futár. Ha nálunk raktáron lévő terméket rendelsz délután 5 óra előtt és aztán elérünk telefonodon is, másnap már biztos ott lesz az automatában a csomagod.

Az átvételi helyszínek listáját itttalálod!

 A csomag nem lehet nehezebb 25 kg-nál, a doboz mérete pedig nem haladhatja meg a 60 cm x 59 cm x 29,5 cm-et, értéke maximum bruttó 300.000 Ft lehet.

 Hogy működik?

1. Válaszd ki a webáruházban a neked tetsző termékeket!
2. Az adatlapon mindenképp adj meg MOBILTELEFON számot, mert arra fogod megkapni a nyitáshoz szükséges kódot!
3. Majd a kiszállítási lehetőségeknél kattints a FOXPOST-ra!
4. Gondold át, hogy neked melyik FOXPOST automatából lenne a legkényelmesebb átvenni a megrendelt termékeket és válaszd ki!
5. Amint megérkezett a csomagod, máris kapsz egy SMS-t, benne a kóddal, amivel kinyithatod az automata ajtaját. A kód egyedi: senki nem fog róla tudni rajtad kívül. FONTOS! Őrizd meg az SMS-t, mert később szükséged lehet a kódodra, ha esetleg vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
6. Add meg a kódod a csomagautomatánál, bankkártyáddal egyenlítsd ki az összeget - ha nem online kártyával, vagy előreutalással rendezted azt - és nyisd ki vele saját rekeszedet. 
7. Átvételkor lehetőleg a helyszínen ellenőrizd, hogy csomagod sértetlen és bontatlan. Ha a dobozon sérülést, benyomódást találsz, reklamációdat tedd meg az automatán található elérhetőségeken és minket is értesíts a reklamacio@pcland.hu emailcímen, a megrendelésszámmal és a hiba leírásával együtt! Ha lehet, fotót is készíts és küldj nekünk a sérülésről!

Díjak:
1-4.999 Ft csomagértékig előre átutalással, vagy online bankkártyás fizetéssel: 393 Ft + 27% ÁFA (Bruttó 499 Ft)
1-4.999 Ft csomagértékig átvételkor, az automatánál történő fizetéssel: 550 Ft + 27% ÁFA (Bruttó 699 Ft)

5.000-9.999 Ft csomagértékig előre átutalással, vagy online bankkártyás fizetéssel: 197 Ft +27% ÁFA (Bruttó 250 Ft)
5.000-9.999 Ft Ft csomagértékig átvételkor, az automatánál történő fizetéssel: 330 Ft + 27% ÁFA (Bruttó 420 Ft)

10.000-300.000 Ft csomagértékig a szolgáltatás ingyenes!

További részletek a Foxpost automatákról és a rendszer működéséről!

Fizetési feltételek:


- készpénz ( bolti átvételkor a boltban ,házhozszállítás esetén a szállítónak, illetve a pick-pack pontokon)
- bankkártyás fizetés az interneten keresztül

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "Online bankkártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Minden tranzakcióról (a sikertelenekről is) a vásárláskor megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk!

K&H bank online fizetési lehetőség

- bankkártyás fizetés a Jász utcai átvevőhelyen, a WEBOX, FOXPOST-automatáknál és PICK PACK PONTOS ÁTVÉTEL ESETÉN (a kátyaelfogadás lehetőségéről az adott ponton a Pick-Pack pontok listája ad pontos információt.)
- előre utalás ( bármilyen átvételi mód esetén ),ez esetben proforma számlát küldünk (elsősorban emailben vagy faxon).A biztonság érdekében ellenőrizze, hogy a számlán szereplő számlaszám megegyezik a következővel :10401213-50526765-78721001
Más EU-tagállamokban székhellyel rendelkező, Áfa-külföldiek részére, export célra, kizárólag az adott cég hivatalos bankszámlájáról indított előreutalás esetén áll módunkban Áfa-mentes export-számlát kiállítani, amennyiben a vevő elfogadja, hogy a csomagot a vevő székhelyére, vagy más, nem magyarországi EU-s tagállamban található kézbesítési címre az aktuálisan érvényes szállítási tarifával számlázva a DPD Hungária Kft. futára szállítja ki. A csomag súlya nem haladhatja meg a 31,5 kilogrammot.
- Áruhitel: itt olvashat bővebben
- Eszközlízing - vállalkozásoknak:itt olvashat bővebben

Nyitva tartás:


Üzletünk minden munkanap 10 és 18 óra között tart nyitva, ez idő alatt várjuk kedves vevőinket a személyes áruátvétel céljából illetve fogadunk telefonos megrendeléseket (a telefonos rendelésfelvételi díj: bruttó 635,- Ft (500 Ft+27%ÁFA), internetes áruházunk pedig éjjel-nappal, az év minden napján szíves rendelkezésükre áll.

Árak:


Cégünk az Ön megrendelését a megrendeléskori áron teljesíti, mely árak a www.Pcland.hu oldalon aktuálisan olvasható árak, melyek beszállítóink áraitól függnek, és napi frissek.

Amennyiben valamilyen oknál fogva a beszerzési ár meghaladná a megrendeléskori árat, cégünk jogot formál arra, hogy esetlegesen elálljon a szállítástól. Ezen okok között szerepelhet:adathiba, hirtelen árváltozás, áruhiány.

Tájékoztatjuk, hogy a Pcland Online Kft. a termékek árainak feltüntetését a legnagyobb gondossággal végzi, azonban esetleges technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Ennek megfelelően felhívjuk a figyelmét, hogy az esetleges technikai, adatrögzítési hibák esetén az Pcland Online Kft. ajánlati kötöttsége nem áll fenn.

Díjaink:

1. Konfiguráció összeszerelés nálunk vásárolt alkatrészekbol: br. 3.810,- Ft(3.000,- Ft+ 27% ÁFA), szoftware installálás (nálunk vásárolt Ooperáció rendszer, irodai szoftver, eredeti játékprogram) br. 1.905,- Ft (1.500Ft+ 27% ÁFA)/megezdett félóra
2. Alkatrész beépítése: br. 1.270,- Ft (1.000,- Ft+ 27% ÁFA)/alkatrész (bovítés esetén)
3. Teljes géprevízió, átépítés: br. 4.065,- Ft (3.200,- Ft+ 27% ÁFA)
4. Számítógép javítás (bevizsgálás): br. 1.905,- Ft (1.500,- Ft+ 27% ÁFA)/ megkezdett félóra
5. Szoftver-tanácsadás: br. 1.905,- Ft (1.500,- Ft+ 27% ÁFA)/ megkezdett félóra (Microsoft termékekre)
6. Külföldi utas áfa-visszaigénylő kitöltése: br. 635,-Ft (500 Ft+ 27% ÁFA)
7. Elvesztett számla, jótállási jegy pótlása: br. 1.270,- Ft (1.000,- Ft+ 27% ÁFA) (jótállási jegy pótlása márkafüggő, küldjön e-mailt a garancia@pcland.hu címre)
8. Sürgősségi díj: Ha még a mai napon kellene a termék, de webáruházunkban bolti átvétel esetén a következő munkanapra ígérjük a terméket, akkor reggel 8 és déli 12 óra között br. 2.540,- Ft (2.000,- Ft+ 27% ÁFA)/tétel, déli 12 óra után br. 3.810,- Ft(3.000,- Ft+ 27% ÁFA)/tétel áron tudjuk külön fuvar indításával beszerezni önnek. Kérje ajánlatunkat telefonon!

9. Telefonos rendelésfelvételi díj: bruttó 635,- Ft (500 Ft+27%ÁFA)

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás, (garancia):


1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Pcland Online Kft hibás teljesítése esetén a Pcland Online Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Pcland Online Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Pcland Online Kft. költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Pcland Online Kft. adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő hat hónap, de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Pcland Online Kft-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Pcland Online Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatoss&aacaacute;gi igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor) alapján a Pcland Online Kft jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
Mikor mentesül a Pcland Online Kft. a jótállási kötelezettsége alól?
A Pcland Online Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Cégünk a számla mellé jótállási jegyet állit ki az esetben, ha a termék nem rendelkezik a hazai márkaképviselet által kiállított jótállási jeggyel - tehát minden, a vonatkozó jogszabályok szerint tartós fogyasztási cikknek minősülő termékhez adunk jótállási jegyet.
Ennek ellenőrzése a vásárló feladata is.
A jótállás a jótállási jegy és a számla elvesztése esetén nem érvényesíthető! A kettő közül legalább az egyik megléte szükséges az ügyintézéshez.
Sok esetben lehetőség van a jótállási jegy pótlására, 1270 Ft pótdíj ellenében.
A jótállás a jótállási jegyen feltüntetett cég szervizében érvényesíthető, tehát gyártói jótállási jegy esetén az azon feltüntetett módon (és helyen) kell intézkedni, PClandos jótállási jegy esetén telephelyünkön (1135 Budapest Jász utca 71.) érvényesíthető. A termék visszaszállítása az ügyfelet terheli (10 kg alatt, tömegközlekedésen szállítható, nem fix bekötésű termék esetén), segítségül futárt tudunk küldeni aktuális kiszállítási tarifánkon.
A termék szervizbe történő eljuttatása 10 kg alatt, tömegközlekedésen szállítható, nem fix bekötésű termék esetén a vásárlót terheli, kivéve, ha a gyártó, vagy forgalmazó azt kifejezetten vállalja.

Figyelem! A Pcland Online Kft. által összeszerelt gépek jótállása csak az egyes alkatrészek jótállásáig terjed!
A hibás alkatrész megkeresését (bevizsgálás) csak a gépen futó szoftverek legalitásának igazolása és a bruttó 1.905,- Ft (1.500Ft+ 27% ÁFA)/ megkezdett félóra bevizsgálási díj befizetése után vállaljuk!

Az átvételtől számított 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén termékcsere illeti meg a vásárlót, amennyiben átvételtől számított 3 munkanapon belül jelzi a meghibásodás tényét.
Cégünk a hibás és behozott terméket bevizsgálja, bevizsgáltatja, hiba esetén a javítást-cserét a törvényes határidőn belül elvégzi. Amennyiben a termék mégsem hibás, erről szükség esetén szakvéleményt állítunk ki.
Külső fizikai sérülés esetén a terméket nem vesszük át.
Ha termék üzemeltetése nem a termékleírásban szereplő paramétereken történik (pl. tuningolás), úgy a vásárló felel az ebből fakadó meghibásodásért.

Melyek a legfontosabb jogszabályok, amelyek az online vásárlásokra vonatkoznak?

A szolgáltatóra vonatkozó adatokról és az elektronikus szerződéskötés lépéseivel kapcsolatban az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény tartalmaz rendelkezéseket, az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit pedig 2014. június 13-tól a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza. Természetesen az internetes vásárlásokra is vonatkoznak a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései.

Bejelentkezés
Telefonos elérhetőségeink:
(nyitvatartási időben: H-P 10-18 között)
telefonos elérhetőségeink
Kosár tartalma
Összesen: 0 tétel: 0,- Ft
Ország boltja 2014 - minőségi díj első helyezés
Megbízható Bolt 2015
Pcland Online Blog
Mastercard

Cofidis Online Áruhitel
foxpost csomagpontok

MC CERT ISO 9001